Nr ref.: Z-ca Kierownika HoReCa ds. Dostaw (Długołęka)
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
zapewnienie profesjonalnej, terminowej i jak najwyższej jakości realizacji dostaw do Klienta zgodnie z obowiązującymi instrukcjami i procedurami,
zarządzanie transportem,
realizacja planu dostaw,
znajomość asortymentu i oferty oraz współpraca z klientami,
zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
Poszukujemy Osób:
posiadających doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i dystrybucją bezpośrednią,
posiadających umiejętność współpracy z klientem i zdolności negocjacyjne,
mających doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
posiadających umiejętność analizy danych i bardzo dobrej organizacji pracy,
mających czynne prawo jazdy kat. B,
zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
gotowych do podjęcia pracy w systemie III zmianowym (również w weekendy),
posiadających umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.
Pracując z nami otrzymasz:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!