prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników,
stała kontrola stanów magazynowych,
zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Poszukujemy Osób:
posiadających doświadczenie w handlu lub/i obsłudze klienta, a także w zarządzaniu zespołem pracowników,
posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej szybkiego wyrobienia,
potrafiących bardzo dobrze organizować swoją pracę,
zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
posiadających umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.
Pracując z nami otrzymasz:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!