Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko:
Lider Reklamacji Pacjenta
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
weryfikacja terminowego rozpoczęcia pracy przydzielonej grupy osób,
szkolenie nowych pracowników,
wsparcie podległej grupy osób w trakcie zmiany (regularna kontrola wykonywanej pracy, doszkalanie, informacja o osiąganych wynikach, zapewnienie narzędzi pracy),
weryfikacja terminowego zakończenia pracy przydzielonej grupy osób (wylogowanie się na stanowisku pracy, zdalnych narzędzi pracy, przekazanie pracy, która wymaga kontynuacji),
raportowanie wyników podległej grupy osób, w ramach podsumowania zmiany (uwzględniając problemy zidentyfikowane oraz akcje podjęte).
Wymagania:
chęć rozwoju w zarządzaniu zespołem i w procesach magazynowych,
średnie wykształcenie,
nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy w oparciu o wskaźniki,
umiejętność zarządzania zespołem,
umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym Excel,
mile widziana znajomość programów NAV i WMS.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.
Do Twoich zadań należeć będzie: zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu, nadzór nad procesem reklamacyjnym w podległym dziale zgodnie z obowiązującymi procedurami, opracowanie i nadzór nad budżetem podległego działu; optymalizację wydatków...
Kierownik Działu Gwarancji
Data dodania: 2021-01-12
Firma: Budimex SA
Miejsce pracy: lubelskie / Lublin
Do Twoich zadań należeć będzie: organizacja i kontrola pracy podległego działu, zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu, nadzór nad procesem reklamacyjnym w podległym dziale zgodnie z obowiązującymi procedurami, opracowanie i nadzór nad budżetem...
Kierownik Działu Gwarancji
Data dodania: 2021-01-12
Firma: Budimex SA
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie: organizacja i kontrola pracy podległego działu, zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu, nadzór nad procesem reklamacyjnym w podległym dziale zgodnie z obowiązującymi procedurami, opracowanie i nadzór nad budżetem...