Krawczyk Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w wynajmie, sprzedaży oraz serwisie sprzętu budowlanego, w stacjonarnych punkach sprzedaży. Do naszego zespołu szukamy doświadczonej osoby na stanowisko - Kierownik oddziału, która będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, egzekucję oraz optymalizację procesów w naszych oddziałach.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
prowadzeniem i nadzorowaniem oddziału w zakresie ciągłości operacyjnej i sprzedażowej,
kompleksową obsługą klientów, zapewnienie odpowiedniego wsparcia i doradztwo w zakresie doboru towarów;
ciągłym poszerzaniem wiedzy na temat oferowanych produktów;
zarządzaniem powierzonym parkiem maszynowym (ok. 1000) w porozumieniu z pracownikami w pozostałych oddziałach,
dbałość o dokumentację i utrzymanie przyjętego standardu oraz procedur,
dbaniem o wizerunek firmy i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
APLIKUJ, JEŚLI:
masz doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku,
posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży / wynajmu / serwisu,
znasz branżę narzędzi i sprzętu budowlanego,
jesteś zorientowany na potrzeby klienta, potrafisz rozbijać obiekcje,
jesteś samodzielny i odpowiedzialny, wykazujesz zaangażowanie w powierzone zadania.
posiadasz wielką chęć do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE, JEŚLI:
posiadasz doświadczenie zawodowe min. 2 lata,
znasz się na obsłudze i budowie maszyn i urządzeń,
umiejętnie posługujesz się dokumentacją techniczną,
jesteś konsekwentny w działaniu, nastawiony na rozwiązywanie problemów
jesteś wysokiego zorientowany na cel, efektywność i sukces,
otwarcie rozwiązujesz konflikty,
masz łatwość w przekazywaniu wiedzy i chęć dzielenia się nią z zespołem,
jesteś kreatywny i otwarty na wprowadzania nowych rozwiązań,
jesteś sumienny, odpowiedzialny, zaangażowany,
znajomość programu Subiekt,
posiadasz prawo jazdy kat. B / mile widziana kat. E.
OFERUJEMY:
wiele wyzwań i pozytywnej energii związanych ze współpracą,
stabilne zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
atrakcyjne warunki zatrudnienia,
nowoczesne narzędzia do komunikacji ze współpracownikami,
niezbędne narzędzia do realizacji prowadzonych działań,
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń,
specjalizowane szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne,
dostęp do szerokiej gamy benefitów (ubezpieczenie grupowe, imprezy i wyjazdy integracyjne, obiady czwartkowe, itd.).
Jeżeli: Twoją pasją jest handel i kontakt z klientem; Masz doświadczenie w organizacji pracy podległego zespołu; Posiadasz doświadczenie na stanowisku koordynatora w obszarze związanym ze sprzedażą i usługami; Chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz...
Kierownik Działu Handlowców ds. Pomp Ciepła
Data dodania: 2022-06-11
Firma: Rotenso Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
Obowiązki: koordynacja działań sprzedażowych zespołu, odpowiedzialność za wynik; współudział w tworzeniu budżetu, definiowanie miesięcznych celów dla zespołu; monitorowanie, zarządzanie i wspieranie podległych pracowników w realizacji założonego...
Kierownik działu Sprzedaży
Data dodania: 2022-06-04
Firma: Rotenso Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
Obowiązki: koordynacja działań sprzedażowych zespołu, odpowiedzialność za wynik, współudział w tworzeniu budżetu, definiowanie miesięcznych celów dla zespołu, monitorowanie, zarządzanie i wspieranie podległych pracowników w realizacji założonego...