Kierownik działu zamówień publicznych i zaopatrzenia
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Kierownik działu zamówień publicznych i zaopatrzenia
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/20/1841
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie ustawy i regulaminu udzielania zamówień). Prawidłowe i terminowe rozliczanie zadań, zleceń i poleceń realizowanych w dziale. Współpraca z komórkami w zakresie prawidłowego i jednolitego przestrzegania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych. Sporządzanie planów, sprawozdań, raportów z realizacji zamówień publicznych. Przygotowywanie opinii w zakresie zamówień publicznych. Praca w godzinach od 07:30 do 15:30.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Zawód: Pozostali kierownicy w instytucjach edukacyjnych (wymagany staż - lata: 5) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: administracja,prawo Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania inne:
wykszałcenie wyższe ekonomiczne o kierunku ekonomia, administracja, prawo, bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych, staż pracy min.5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze stosowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w prowadzeniu postępowań w projektach współfinansowanych przez UE oraz doświadczenie na stanowisku kierowniczym
Miejsce pracy:
Siedlce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 400 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach