Praca w Centrum Medycyny Rodzinnej przy ulicy Wrzeciono 10c w Warszawie
Poszukujemy osoby, która:
posiada min. 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie w zarządzaniu zespołem obsługi Klienta/Pacjenta (mile widziane doświadczenie w branży medycznej);
umie pogodzić osiąganie celów z budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji;
bardzo dobrze posługuje się pakietem MS Office;
jest zmotywowana i samodzielna, a także potrafi zorganizować i zaplanować własny czas oraz pracę podległego zespołu;
potrafi skutecznie działać pod presją czasu oraz w warunkach stresowych;
posiada rozwinięte umiejętności prezentacji, argumentacji, a także umiejętności interpersonalne;
komunikuje się w języku angielskim, co będzie dodatkowym atutem.
W nowej roli będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za:
nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi;
dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych;
organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów anglojęzycznych;
rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Pacjentów;
dbałość o rozwój i kwalifikacje zespołu zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju;
zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (grafiki, urlopy, szybkość, poprawność);
zarządzanie procesem reklamacji w Centrum Medycznym.
Twoje zadania: Wsparcie zespołu w bieżącej obsłudze klienta zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami Obsługa klienta w oparciu o wyznaczone cele indywidualne i zespołowe Monitorowanie oraz nadzór nad procesem reklamacji Tworzenie korespondencji i...
Koordynator Biura Obsługi Klienta
Data dodania: 2022-06-21
Firma: Maczfit Foods Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Józefosław
Twoje zadania: Wsparcie zespołu w bieżącej obsłudze klienta zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami Obsługa klienta w oparciu o wyznaczone cele indywidualne i zespołowe Monitorowanie oraz nadzór nad procesem reklamacji Tworzenie korespondencji i...