YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan i wegetarian. Posiadamy ponad 300 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.
Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też odbiorców poza granicami kraju.
Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół. Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety. Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan i wegetarian. Posiadamy ponad 300 produktów, które pakujemy w szklane słoiki. Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.
Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też odbiorców poza granicami kraju.
Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik działu Handlowego
(miejsce pracy: Opacz-Kolonia, koło Warszawy)
Nasze oczekiwania:
Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym o podobnym zakresie odpowiedzialności.
Doskonałe umiejętności zarządzania ludźmi oraz planowania.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Znajomość technik negocjacyjnych.
Bardzo dobrą organizację pracy i sumienność.
Wysoce rozwinięta inteligencja emocjonalna.
Wysoce rozwinięte kompetencje analityczne.
Doskonała znajomość Excel.
Znajomość podstawowych zasad działania systemów typu CRM.
Umiejętność prognozowania wyników, ustalania celów z zespołem i rozliczania ich.
Umiejętność motywowania, zdolność do przewodzenia podległym 5-osobowym zespołem.
Odnajdywanie się w strukturze handlowej zawierającej stanowiska pracy typu: Key account manager, Przedstawiciel handlowy, Specjalista ds sprzedaży.
Mile widziane:
Znajomość produktów i branży.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży.
Odpowiedzialność za ustalanie, realizację celów sprzedażowych i planów działań handlowych.
Kształtowanie polityki cenowej działu.
Negocjowanie warunków handlowych współpracy i zawieranie umów, w tym kontrola realizacji kontraktów.
Pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku krajowym.
Przygotowanie planu i strategii na eksport.
Zarządzanie zespołem i organizacją jego pracy.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy.
Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania.
Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji.
Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen.
Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa.
Pracę w przyszłościowej branży.
Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie! U nas nigdy nie zostajesz sam/a.
Work-life-balance.
Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji.
Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym.
Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku.
A do tego:
Kartę fitness.
Prywatna opieka medyczna.
Pyszną kawę, yerbę i herbatę.
Miejsce postojowe.
Wyjścia integracyjne i szkolenia.
Rabaty pracownicze na nasze produkty.
Pracę w godzinach pon-czw 7:30-16:00 pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!).
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk, Al. Grunwaldzka 347
Rekrutacja do nowo otwieranego Centrum Medycznego LUX MED przy Al. Grunwaldzkiej 347 w Gdańsku. Podejmując z nami współpracę możesz liczyć m.in na: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; rynkowe wynagrodzenie;...
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania: wczoraj
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Miejsce pracy: śląskie / Częstochowa
praca administracyjno-biurowa,nadzór logistyczny nad obsługiwanymi firmami,obsługa w zakresie administracji Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio...
Kierownik Działu Optycznego
Data dodania: 2022-06-22
Firma: Super-Pharm
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź, Manufaktura
SUPEROFERTA OD SUPER-PHARM TO: Nadzorowanie organizacji czasu pracy podległego zespołu. Realizacja zadań, związanych z rekrutacją pracowników Drogerii, zgodnie z wewnętrznymi zasadami. Odpowiedzialność za realizację założeń marketingowych oraz...