Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik ds. Reklamacji i Serwisu
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację;
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta;
Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
Koordynowanie pracy podległego zespołu - organizowanie pracy oraz wspieranie i motywowanie podległego zespołu;
Współpraca z innymi działami Firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
Umiejętności obsługi komputera;
Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
Samodzielności, dokładności;
Wysokiej kultury osobistej;
Umiejętności pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Zatrudnionym oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia;
Atrakcyjny pakiet socjalny;
Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
Bogaty pakiet szkoleń;
Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
Do Twoich zadań należeć będzie: zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu, nadzór nad procesem reklamacyjnym w podległym dziale zgodnie z obowiązującymi procedurami, opracowanie i nadzór nad budżetem podległego działu; optymalizację wydatków...
Regionalny Kierownik ds. reklamacji
Data dodania: 2021-03-03
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Nadzór i stabilizacja pracy działów reklamacji w nowo otwieranych salonach Agata S.A. Wsparcie merytoryczne dyrekcji salonów w zakresie koordynacji pracy działów reklamacji Przeprowadzanie...
Kierownik Działu Gwarancji (drogi/mosty)
Data dodania: 2021-03-01
Firma: Budimex SA
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Do Twoich zadań należeć będzie: zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu, nadzór nad procesem reklamacyjnym w podległym dziale zgodnie z obowiązującymi procedurami, opracowanie i nadzór nad budżetem podległego działu; optymalizację wydatków...