Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych
Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: TEB/11/2-22
TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych
– Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje. To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.
Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko:
Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków
Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy TEB w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube, Tik-Tok itp.) oraz rozwój o nowe kanały.
Budowa i zarządzanie macierzowo zespołem projektowym odpowiedzialnym za media społecznościowe (zespół kilkunastoosobowy).
Animacja ruchu i interakcji w mediach społecznościowych – wsparcie merytoryczne i koncepcyjne.
Przygotowywanie harmonogramów postów wraz z zespołem contentowym i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne kanały.
Samodzielnie prowadzenie kampanii płatnych oraz nadzór nad ich realizacją przez zespół projektowy, planowanie i rozliczanie budżetu marketingowego.
Aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji.
Ciągły monitoring aktywności marek w mediach społecznościowych (przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi), przygotowywanie raportów i analiza skuteczności prowadzonych działań
Wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych.
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie i wiedza w zakresie mediów społecznościowych (w tym znajomość najnowszych trendów oraz wykorzystywanych narzędzi).
Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu mediów społecznościowych.
Dobra znajomość aplikacji MS Office, Google Apps, Sotrender, Brand24.
Umiejętność pracy w rozproszonym zespole projektowym oraz posiadanie kompetencji managerskich.
Sprawna organizacja pracy własnej i osób współpracujących.
Umiejętność analitycznego myślenia.
Kreatywność, zaangażowanie, samodzielność oraz chęć rozwoju.
Umiejętność redagowania tekstów pod różne kanały społecznościowe.
Oferujemy
Umowę o pracę na pełen etat.
Współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy.
Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych.
Dodatkowe dni wolne w roku (ok.7 – 8 dni).
Hybrydowy system pracy (praca w biurze przez 3 lub 2 dni w tygodniu).
Elastyczny czas pracy.
Kurs j. angielskiego.
Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
Możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach.
Wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów.