Jestem kierownikiem działu zakupów, który zarządza podległym mi zespołem pracowników w celu osiągnięcia założonych wyników. Moim głównym zadaniem jest tworzenie i realizacja strategii zakupowej zatrudniającego mnie przedsiębiorstwa we współpracy z innymi działami. Dodatkowo, sporządzam prognozy i analizy dotyczące określonych działań oraz raportuję wyniki pracy moich podwładnych. Co więcej, do moich zadań należy również rozbudowywanie bazy dostawców i kontrahentów, kierownik działu Częstochowa. Do moich podstawowych zadań zawodowych należą:
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i ergonomii oraz przestrzeganie zasad ochrony środowiska;
- tworzenie strategii zakupowych przedsiębiorstwa,
- realizowanie przyjętych strategii zakupowych,
- kierowanie podległym zespołem oraz dbanie o jego rozwój,
- opracowywanie prognoz dotyczących zakupów,
- opracowywanie analiz oraz raportowanie wyników działu zakupów,
- dobieranie i pozyskiwanie nowych dostawców,
- nadzorowanie i ocenianie okresowych dostawców towarów i usług,
- negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,
- uczestniczenie w projektach doskonalenia procesów logistycznych przedsiębiorstwa.