Od pewnego czasu noszę się z zamiarem spróbowania swoich sił w zawodzie kierownika działu obsługi klienta, aczkolwiek jeszcze nie wymyśliłem w jaki sposób mogę zdobyć wymarzoną pracę i jak najszybciej znaleźć się na stołku kierowniczym. Obecnie, od blisko siedmiu lat pracuję w dziale obsługi klienta i uważam, że przepracowałem już w tej branży tyle, że na pewno byłbym świetnym kierownikiem. Co więcej, znam obsługę klienta od podszewki, ponieważ sam zajmuję się nią od kilku długich lat, dlatego moje doświadczenia przyniosłyby ogromne korzyści dla działu, którym bym zarządzał.
Na razie nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji, jednak zacząłem już przeglądać oferty pracy w Internecie pod kątem stanowiska kierownika. Znalazłem trzy ogłoszenia, na które mógłbym aplikować, zapisałem je sobie w pamięci komputera i teraz muszę jedynie przygotować się psychicznie do podjęcia konkretnych działań, kierownik działu Wałbrzych.
Gdybym chciał ubiegać się o pracę kierownika musiałbym się zatroszczyć o nowe dokumenty aplikacyjne, ponieważ stare mają 7 lat i są już nieaktualne. W ciągu kilku ostatnich lat odbyłem kurs z angielskiego, wziąłem udział w paru szkoleniach z obsługi klienta, a do tego nauczyłem się wielu ciekawych rzeczy. Trzeba by o tym wspomnieć w swoim CV – w końcu są to cenne atuty, które z czasem mogą przyczynić się do zostania kierownikiem.